Hotel Skalní mlýn Recenze

Hodnocení hotelu

86%
Velmi dobré

dle 231 recenzí

  • Personál

    90%
  • Čistota

    88%
  • Vybavení

    87%
  • Pohodlí

    83%
  • Poměr cena/kvalita

    82%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Jiri

rodina s malými dětmi, 17.4.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
40 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
4
Čistota
4
Komfort
4
Cena/kvalita
2

Anonym

rodina s malými dětmi, 11.7.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
42 %
  • vcelku prijemny hotel nikterak vsak nevybocujici z lepsiho prumeru, standardni kuchyne, ocenili bychom lepsi personal restaurace (nekompletni objednavka, nutno se nekolikrat pripominat), lepsi cistotu v restauraci pri snidani a lepsi servis behem snidane (chybejici pribory, atp)

  • vcelku prijemny hotel nikterak vsak nevybocujici z lepsiho prumeru, standardni kuchyne, ocenili bychom lepsi personal restaurace (nekompletni objednavka, nutno se nekolikrat pripominat), lepsi cistotu v restauraci pri snidani a lepsi servis behem snidane (chybejici pribory, atp)

Personál
4
Služby
5
Čistota
4
Komfort
4
Cena/kvalita
4

Daniel

dospělý pár, 1.4.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
44 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
6
Čistota
4
Komfort
4
Cena/kvalita
4

Ivana

dospělý pár, 12.3.2014

Kladno Česká republika

  • Celkové hodnocení
50 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
4
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
5

Petr Princ

rodina se staršími dětmi, 29.6.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • ochotny a vstricny personal, vyborna kuchyne,jen ponekud zvlastni system snidani.

Personál
8
Služby
5
Čistota
3
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Jan Tabach

rodina s malými dětmi, 30.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Poloha hotelu

  • Bylo k smichu pozorovat cisniky v 20 30 hod.Vecere se mely podavat do 21 00 hod,ale vyrazy v tvarich kdyz nekdo dorazil o pul devate na veceri byly opravdu groteskni.Vedlejsi bar uzavren,litoval jsem hosty,kteri po celodenim vyslapu chteli trochu posedet.Kazdopadne my s malym ditetem hodnotime celkove jako prumer,celkove nezatracuju,ale ani prilis nedoporucuji.

Personál
3
Služby
4
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 30.7.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
55 %
  • Nedostatečně uklizeno resp.vyluxováno. Všude po koberci nalepené chuchvalce vlasů, nemožno projít bez obuvi.

Personál
10
Služby
0
Čistota
2
Komfort
6
Cena/kvalita
4

Anonym

dospělý pár, 21.6.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Прекрасное расположеие в сердце моравского краса.

  • Не мешало бы сделать ремонт и обновить мебель, установить хорошую сантехнику (была проблема принять душ)

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
4

Pavel

dospělý pár, 19.10.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Pěkný hotel v krásném prostředí.

  • Špína na pokoji. Viditelný bordel na podlaze. Podložka v koupelně katastrofa...

Personál
7
Služby
7
Čistota
2
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Marcela Režná

dospělý pár, 25.9.2016

Jihlava Česká republika

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Hezké prostředí,hotel má dlouholetou tradici.Pěkný vnitřek hotelu,hlavně chodba a poschodí. Příjemná recepční co měla službu v pátek.

  • Neudržovaný sprchový kout (špína kolem dveří o spodu) Večeře: všude dávají před večeří polévky. Páteční dezert (kompotovaný ananas,byl zřejmě po záruce) Snídaně: pozdní doplnování došlých potravin. Salámy, sýry, zelenina (neštastné to mít ve vitríně ,před kterou si stoupne akorát jedna osoba,na nabírání jsou vhodné kleště, vidličkou to dost dobře nešlo.) Myslím ,že neni vhodné ,aby personál si nabíral snídani v restauraci před hosty, to vše by mohlo probíhat v kuchyni.

Personál
6
Služby
6
Čistota
4
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Ladislav

rodina s malými dětmi, 25.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %
  • dobré místo

  • malý výběr při snídani, nebyly hrníčky, talíře, pečivo, špatné doplňování, pokoje by se mohly vymalovat, dost odřené zdi

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
5

Anonym

mladý pár, 25.8.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Renata Šinaglová

rodina s malými dětmi, 4.8.2016

Peaha Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Manželské postele byly každá jinak vysoká , na té nižší vylézaly péra a manžela na ní chytly záda ! Pro prostornější lidi byl hodně malý sprchový kout . Také nabídka jídel ve vaší restauraci není zrovna pestrá a je stále stejná . Dokonce i polévky jsou každý den stejné ?!! Na dětském hřišti chyběla houpačka a nebylo by od věci pískoviště . Jedno ráno byly ke snídani úplně studené párky a smažená vejce . Opravdu bychom to u Vás déle jak 4 noci nevydrželi .

Personál
0
Služby
0
Čistota
8
Komfort
4
Cena/kvalita
6

Roman Valla

jednotlivec, 20.3.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Poloha, klid, cena

  • zima na pokoji, TV obraz -, chybí lednice resp. občerstvení

Personál
8
Služby
5
Čistota
8
Komfort
4
Cena/kvalita
5

Kamila

rodina s malými dětmi, 26.8.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Nespokojenost s: - špatnou organizací při rezervaci času prohlídky. Rezervaci jsem provedla dle pokynu na sděleném tel. čísle. Hotel provedl další rezervaci, o čemž neposkytl žádnou informaci - resp. až při ubytování. Situace vedla ke zmatkům zejména při poskytnutí nárokového oběda - nouzové řešení. - přislíbeno tříchodové menu, poskytnut pouze hlavní chod - první den se na vyřízení objednávky na oběd čekalo 45 minut. Po půlhodinovém čekání jsme museli urgovat personál. Došlo údajně k organizačnímu nedorozumění. - druhý den jsme opět po uplynutí více než půl hodiny urgovali podávání objednávky oběda (z menu) - opět organizační problém, obsluhovali zájezd, který upřednostnili. Podotýkám, že kromě dvou dospělých se jednalo o děti ve věku 6 a dva krát 8 let. Třešničkou bylo podání pouze 4 porcí - pátá pro mně se nedopatřením zapomněla v objednávce úplně - další 10 minutové zpoždění. - při ukončení pobytu odevzdáním klíčů a úhradou pobytu obsluhující personál pouze vyřídí formality a zapomene poděkovat za pobyt a rozloučit se pozdravem. Pravděpodobně reaguje jen v případě vyjádření spokojenosti, což jsem neměla důvod sdělit, a proto jsem mlčela. Neměla jsem chuť ventilovat nespokojenost. Nicméně zaslání tohoto dotazníku mě k napsání záporného hodnocení přimělo.

Personál
5
Služby
2
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
5

- Klimeš

dospělý pár, 23.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
5
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Anonym

rodina se staršími dětmi, 25.7.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
7
Cena/kvalita
6

Zuzana

rodina se staršími dětmi, 18.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • - perfektní lokalita - sítě proti komárům - milý personál resturací - hezká koupelna

  • - co mě oprsvdu mrzí , že ačkoliv hotel nabízí pobyt se psem ,je zásadní problém v tom , že se hotel zamyká přes noc , a nezbyde vám nic jiného než zvonit na recepční ,pokud chcete jít ven/venčit/, no a já cinkala hodinu , než recepční " vystrčila nos" .

Personál
7
Služby
7
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
7

Pavel

dospělý pár, 14.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • ubytování v pořádku

  • 1. den netekla teplá voda s ohledem na jediné zařízení v tomto prostoru bych uvítal obměnu denního menu

Personál
6
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 24.7.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
6