0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

Hotel Skalní mlýn Recenzje

Ocena hotelu

87%
Bardzo dobrze

by 322 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    91%
  • Czystość

    89%
  • Wyposażenie

    88%
  • Komfort

    84%
  • Cena

    84%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Wyświetl recenzje w:
Sortuj według:
Show:

Jiri

rodzina z małym dzieckiem, 17.4.2017

Česká republika

  • Cena ogólna
40 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
6
Usługi
4
Czystość
4
Komfort
4
Value/money
2

Anonim

rodzina z małym dzieckiem, 11.7.2010

Čeština

  • Cena ogólna
42 %
  • vcelku prijemny hotel nikterak vsak nevybocujici z lepsiho prumeru, standardni kuchyne, ocenili bychom lepsi personal restaurace (nekompletni objednavka, nutno se nekolikrat pripominat), lepsi cistotu v restauraci pri snidani a lepsi servis behem snidane (chybejici pribory, atp)

  • vcelku prijemny hotel nikterak vsak nevybocujici z lepsiho prumeru, standardni kuchyne, ocenili bychom lepsi personal restaurace (nekompletni objednavka, nutno se nekolikrat pripominat), lepsi cistotu v restauraci pri snidani a lepsi servis behem snidane (chybejici pribory, atp)

Personel
4
Usługi
5
Czystość
4
Komfort
4
Value/money
4

Daniel

para, 1.4.2018

Česká republika

  • Cena ogólna
44 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
4
Usługi
6
Czystość
4
Komfort
4
Value/money
4

Ivana

para, 12.3.2014

Kladno Česká republika

  • Cena ogólna
50 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
6
Usługi
4
Czystość
6
Komfort
4
Value/money
5

Jan Tabach

rodzina z małym dzieckiem, 30.8.2013

Čeština

  • Cena ogólna
52 %
  • Poloha hotelu

  • Bylo k smichu pozorovat cisniky v 20 30 hod.Vecere se mely podavat do 21 00 hod,ale vyrazy v tvarich kdyz nekdo dorazil o pul devate na veceri byly opravdu groteskni.Vedlejsi bar uzavren,litoval jsem hosty,kteri po celodenim vyslapu chteli trochu posedet.Kazdopadne my s malym ditetem hodnotime celkove jako prumer,celkove nezatracuju,ale ani prilis nedoporucuji.

Personel
3
Usługi
4
Czystość
7
Komfort
6
Value/money
6

Petr Princ

rodzina ze starszym dzieckiem, 29.6.2013

Čeština

  • Cena ogólna
52 %
  • ochotny a vstricny personal, vyborna kuchyne,jen ponekud zvlastni system snidani.

Personel
8
Usługi
5
Czystość
3
Komfort
5
Value/money
5

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 30.7.2016

Čeština

  • Cena ogólna
55 %
  • Nedostatečně uklizeno resp.vyluxováno. Všude po koberci nalepené chuchvalce vlasů, nemožno projít bez obuvi.

Personel
10
Usługi
0
Czystość
2
Komfort
6
Value/money
4

Marcela Režná

para, 25.9.2016

Jihlava Česká republika

  • Cena ogólna
56 %
  • Hezké prostředí,hotel má dlouholetou tradici.Pěkný vnitřek hotelu,hlavně chodba a poschodí. Příjemná recepční co měla službu v pátek.

  • Neudržovaný sprchový kout (špína kolem dveří o spodu) Večeře: všude dávají před večeří polévky. Páteční dezert (kompotovaný ananas,byl zřejmě po záruce) Snídaně: pozdní doplnování došlých potravin. Salámy, sýry, zelenina (neštastné to mít ve vitríně ,před kterou si stoupne akorát jedna osoba,na nabírání jsou vhodné kleště, vidličkou to dost dobře nešlo.) Myslím ,že neni vhodné ,aby personál si nabíral snídani v restauraci před hosty, to vše by mohlo probíhat v kuchyni.

Personel
6
Usługi
6
Czystość
4
Komfort
6
Value/money
6

Pavel

para, 19.10.2014

Čeština

  • Cena ogólna
56 %
  • Pěkný hotel v krásném prostředí.

  • Špína na pokoji. Viditelný bordel na podlaze. Podložka v koupelně katastrofa...

Personel
7
Usługi
7
Czystość
2
Komfort
6
Value/money
6

Anonim

para, 21.6.2012

Česká republika

  • Cena ogólna
56 %
  • Прекрасное расположеие в сердце моравского краса.

  • Не мешало бы сделать ремонт и обновить мебель, установить хорошую сантехнику (была проблема принять душ)

Personel
8
Usługi
6
Czystość
6
Komfort
4
Value/money
4

Ladislav

rodzina z małym dzieckiem, 25.8.2013

Čeština

  • Cena ogólna
58 %
  • dobré místo

  • malý výběr při snídani, nebyly hrníčky, talíře, pečivo, špatné doplňování, pokoje by se mohly vymalovat, dost odřené zdi

Personel
6
Usługi
6
Czystość
6
Komfort
6
Value/money
5

Lubomír Molnár

para, 14.9.2022

Jihočeský kraj

  • Cena ogólna
60 %
  • Hotel na skvělým místě.

  • Okolí

  • Obsluha v hotelové restauraci..

Personel
6
Usługi
6
Czystość
6
Komfort
4
Value/money
8

Anonim

dorośli, 25.8.2019

Česká republika

  • Cena ogólna
60 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
6
Usługi
6
Czystość
6
Komfort
6
Value/money
6

Renata Šinaglová

rodzina z małym dzieckiem, 4.8.2016

Peaha Česká republika

  • Cena ogólna
60 %
  • Manželské postele byly každá jinak vysoká , na té nižší vylézaly péra a manžela na ní chytly záda ! Pro prostornější lidi byl hodně malý sprchový kout . Také nabídka jídel ve vaší restauraci není zrovna pestrá a je stále stejná . Dokonce i polévky jsou každý den stejné ?!! Na dětském hřišti chyběla houpačka a nebylo by od věci pískoviště . Jedno ráno byly ke snídani úplně studené párky a smažená vejce . Opravdu bychom to u Vás déle jak 4 noci nevydrželi .

Personel
0
Usługi
0
Czystość
8
Komfort
4
Value/money
6

Kamila

rodzina z małym dzieckiem, 26.8.2015

Čeština

  • Cena ogólna
60 %
  • Nespokojenost s: - špatnou organizací při rezervaci času prohlídky. Rezervaci jsem provedla dle pokynu na sděleném tel. čísle. Hotel provedl další rezervaci, o čemž neposkytl žádnou informaci - resp. až při ubytování. Situace vedla ke zmatkům zejména při poskytnutí nárokového oběda - nouzové řešení. - přislíbeno tříchodové menu, poskytnut pouze hlavní chod - první den se na vyřízení objednávky na oběd čekalo 45 minut. Po půlhodinovém čekání jsme museli urgovat personál. Došlo údajně k organizačnímu nedorozumění. - druhý den jsme opět po uplynutí více než půl hodiny urgovali podávání objednávky oběda (z menu) - opět organizační problém, obsluhovali zájezd, který upřednostnili. Podotýkám, že kromě dvou dospělých se jednalo o děti ve věku 6 a dva krát 8 let. Třešničkou bylo podání pouze 4 porcí - pátá pro mně se nedopatřením zapomněla v objednávce úplně - další 10 minutové zpoždění. - při ukončení pobytu odevzdáním klíčů a úhradou pobytu obsluhující personál pouze vyřídí formality a zapomene poděkovat za pobyt a rozloučit se pozdravem. Pravděpodobně reaguje jen v případě vyjádření spokojenosti, což jsem neměla důvod sdělit, a proto jsem mlčela. Neměla jsem chuť ventilovat nespokojenost. Nicméně zaslání tohoto dotazníku mě k napsání záporného hodnocení přimělo.

Personel
5
Usługi
2
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
5

Roman Valla

podróżujący w pojedynkę, 20.3.2014

Čeština

  • Cena ogólna
60 %
  • Poloha, klid, cena

  • zima na pokoji, TV obraz -, chybí lednice resp. občerstvení

Personel
8
Usługi
5
Czystość
8
Komfort
4
Value/money
5

- Klimeš

para, 23.8.2013

Čeština

  • Cena ogólna
62 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
8
Czystość
5
Komfort
5
Value/money
5

Ivana Konečná

podróżujący w pojedynkę, 22.8.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
64 %
  • Výborná lokalita. Jako výchozí místo pro poznávání Moravského krasu naprosto dokonalé. Okolí hotelu je upravené, přizpůsobené jak rodinám s dětmi, tak starším turistům.

  • Celkový dojem kazí čistota koupelny, bohužel v našem pokoji plíseň ve sprše (v rozích sprchového koutu), patrně držící se vlhkost způsobila i rybenky! Malý tlak vody jak u umyvadla, tak ve sprše, kde díky tomu kolísala teplota z horké na ledovou.

Personel
10
Usługi
6
Czystość
4
Komfort
6
Value/money
6

Lenka

grupa przyjaciół, 23.7.2022

Ostrava Česká republika

  • Cena ogólna
64 %
  • + Velmi příjemné a ochotné recepční a pokojské. + Čistota obytné části pokoje (ložnice). + Dobré snídaně. + Poloha hotelu. + Možnost úschovy kol.

  • - Arogantní, drzí a neochotní číšníci (muži - zaměstnanci, kromě jednoho - tmavovlasého). Trvalo i 20 minut, než konečně přišli a zeptali se, co si dáme. Nebo zkontrolovali, zda si nechceme ještě objednat. Absolutní nepokora před zákazníkem, zákazník je vlastně obtěžoval. Chování číšníků a systém fungování restaurace hodnotím jako nejhorší stránku hotelu. Po několika večerech nás přešla chuť utrácet zde peníze, takže jsme spotřebu omezili na nutné minimum. - Naprostý chaos při roznášení jídla. Stávalo se často, že část objednávky číšníci zapomněli přinést. Museli jsme se připomínat. Brigádníci často zmatení, co ke kterému stolu patří. - Nepořádek na zahrádce. Pod stoly bývalo "nastláno", jako by někdo obědval tam. Nikdo to nepřišel uklidit. - Nesmyslné střídání otevíracích dob zahrádek. Jsou zde dvě a každá jela v jiný čas - museli jsme přecházet. Navíc, jedna byla kuřácká, druhá nekuřácká. Ta večerní samozřejmě kuřácká, takže pro nekuřáka druhá zahrádka nepoužitelná. - Přemrštěné ceny. Většina jídla a pití kvalitou neodpovídala. Domácí limonáda byla obyčejný sirup dolitý perlivou vodou - cena 70,-. Karafa s vodou za 50,-, přičemž se jednalo o vodu z kohoutku - poměrně teplou, bez ledu... Grilovaný hermelín přinesli vlažný, gumový, naprosto bez chuti - cena 190,-. Kynuté knedlíky - 3 ks s minimumem tvarohu za 160,- atd. - Hotel uvádí, že poskytuje připojení k Internetu zdarma všem zákazníkům. K Internetu se připojit nedalo po celou dobu pobytu. - Nepraktické pokoje - volná zásuvka neexistovala, bylo potřeba odsunout např. noční stolek a odpojit lampu. - Zapáchající toaleta. Zápach byl způsoben neumytím toalety pod okrajem.

Personel
6
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
6

Pavel

para, 14.8.2014

Čeština

  • Cena ogólna
66 %
  • ubytování v pořádku

  • 1. den netekla teplá voda s ohledem na jediné zařízení v tomto prostoru bych uvítal obměnu denního menu

Personel
6
Usługi
7
Czystość
7
Komfort
7
Value/money
6